Spominčice za fante in fantiče...

Zame so moške voščilnice vedno poseben izziv - nakako bolje se znajdem v ženski ali otroški sferi, pa vendar...

Pogumno sem se lotila zadeve in voščilnico izdelovala po spodnji skici Sketch Saturday. Skice sem se tokrat dosledno držala.

Obožujem rjave tone in tem sem dodala nekaj modrine. Spominila sem se, da je že kar nekaj časa nazaj Tina predelala jagodne cvetove v prekrasne spominčice - bile so kot nalašč za mojo voščilnico, za tisto 5-kratno piko na i, ki so jo v novem izzivu izpostavile punce iz CRAFT-alnice.

Barvanja sem se tokrat lotila z Distress Oxide Inki (Broken China in Crached Pistachio za cvetove in Peeled Paint za liste). Sicer sama praviloma barvam z navadnimi Distressi - sem z njimi že skoraj zasvojena, pa sem tokrat pomislila - ok pa dajmo poskusit in se lotit nečesa novega. Sicer sem jih že malce preizkušala, ampak za samo barvenje nikoli... odlično so se obnesli in sigurno jih bom pri barvanju zelenja in cvetov še uporabljala.


Danes sem imela sicer kar precej divji tempo, glede na to, da grem popoldan še nazaj v službo in sem vmes še taxi mama, sem ponosna, da mi je ratalo toliko naredit. Pri vsej tej noriji sem naredila še eno voščilnico na zalogo - tukaj sem si okenček pustila prazen, da lahko številke dodam naknadno ali pa vanj s kakšno prikupno štampiljo odtisnem voščilo.

No in to je to...

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
http://sketchsaturday.blogspot.si/2018/02/week-500-special-celebration.html
http://craft-alnica.blogspot.si/2018/02/izziv-204-5-istih-stvari.html
https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-2018/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.si/2018/02/february-challenge-2-or-more-layers.html




Komentarji

  1. Ooo, kapo dol ;-)!!!! Meni so moške najtežje, a ti si to tako mojstrsko izvedla. Tako super si uspela dodati rožice in liste, da se kar ne morem nagledati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card, lovely papers and colours and a great interpretation of your chosen sketch, thanks for playing along at Crafty Calendar
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  3. Moške voščilnice so res pravi izziv. Ampak te spominčice lepo pašejo nanjo. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. U hudo, kakšne lepe barve si izbrala in nastala je čudovita voščilnica, oz. dve :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč tvojih 5 drobnih spominčic in čudovito si jih pobarvala :-)) Krasne moške voščilnice so nastale.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Videti je, da ti hiter tempo zelo ustreza saj si izdelala zeli lepi voščilnici. Hvala, ker sodeluješ na izzivu Craftalnica

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa moška voščilnica. Tudi meni so všeč spominčice na njej.
    Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar