Teloh in črno-bela easel card...

Easel card je tiste vrste voščilnica, ki se ji ne posvetim velikokrat... moram reči, da ji delam krivico. Ob izdelavi sem zelo uživala in takoj sem vedela kam bom kaj postavila.
Tale MD šablonca, me je kupila že takoj, ko sem jo prvič uzrla in končno je tudi v moji lasti - seveda, jo je bilo potrebno takoj preizkusiti.

Prijateljica in lastnica frizerskega salona, je dopolnila 40 let - obožuje črno-belo kombinacijo, tudi njen salon je v tem stilu... izbira barve je bila takoj jasna.

Da pa voščilnica ne bi delovala preveč žalno in da sem ji dodala nekaj sladkobe, je bil kot nalašč izziv v Craftalnici - Washi trak. In moram priznati, da sem se izziva zelo razveselila, saj imam v ustvarjalnem kotičku kar nekaj washi trakov, uporabljam pa jih zelo redko, če sploh. včasih te pač mora kdo "brcniti" v tazadnjo ;)

Škarjice, katere mi je prijazno podarila sokrajanka (HVALA Martina), sem obarvala s črno blazinico in jih premazala še z Glossy Accentom.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.si/2016/03/izziv-155-washi-trak.html
- http://www.najlepsi-par.si/galerija-marec/
- http://wordartwednesday.blogspot.si/2016/03/challenge-221-anything-goes-two-week.html
http://scor-pal.blogspot.si/2016/03/more-than-one-score-challenge-24-in.html

 

Komentarji

  1. To je pa res prekrasna voščilnica. Ti telohi so zakon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je, lepo si jo sestavila in teloh je res lep.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit teloh res popestri črno belo ozadje. Drugače pa je celotna voščilnica zelo elegantna in tiste škarje za frizerko so zakon ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. He he vse imamo podobne težave z uporabo trakov. Krasna je, joj s temi telohi res delate lušteeeee

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo kako so lepi telohi, še posebno dober efekt je, ker si jih dala na črno podlago...še škarje so dober dodatek. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je! :) Prava črno-bela eleganca. Tile telohi me vedno znova očarajo na voščilnici. Enkrat pri eni, drugič pri drugi. In kar sami kličejo, da jih moram naslednjič dat v košarico. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo elegantna voscilnica,domiselno si jo popestrila. ☺

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo elegantna voscilnica,domiselno si jo popestrila. ☺

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna je. Telohi so res tako zelo lepi in črno bela kombinacija zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tovrstne voščilnice so res nekja posebnega in ti si jo lepo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava elegantna lepotička. Zelo lepo sestavljena in v elegantni barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita easel voščilnica. telohi Marianne design niso pa nikjer odveč in ti si jih res lepo uporabila. Pa Washije tudi. Krasno popestrijo notranjost voščilnice.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. Tale tvoja lepotička je zares lepotička. Zelo mi je všeč celotna izvedba, smislenost dodatkov, in tudi washije imaš zelo lepe. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa voščilnica je nastala in telohi so prelepi. Super si jo sestavila. Všeč mi je kako si uporabila washije :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lepi telohi, krasna easel voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepi telohi, krasna easel voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna voščilnica in všeč mi je barvna kombinacija. Lepo si uporabila washi.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar