Pingvinček Pingi in izžrebanka bombončka

Že res, da je vreme zunaj čisto pomladno in nas toplo sonce že lepo greje - juhuuuuu (na trenutke, je že za kratke rokave) in temu primerno je moje ustvarjanje, vso pomladno in dišeče.

Na Winter Wonderlad pa želijo videti pingvinčke - sem se kar namatrala, da sem se vrnila v zimsko vzdušje. To pa je čar ustvarjanja, kot čarobna paličica in že si v drugem svetu, z drugačnimi vremenskimi razmerami.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- http://christmasblogchallenge.blogspot.si/2016/03/penguins-18032016.html
- http://www.najlepsi-par.si/galerija-marec/
- http://cagichallenge.blogspot.si/2016/03/add-stitching.html
- http://wordartwednesday.blogspot.si/2016/03/challenge-weeks-222-223-anything-goes.html
- http://craftysentiments.blogspot.si/2016/03/anything-goes-challenge.html
- http://ttcrd.blogspot.si/2016/03/anything-goes-march-15-march-21.html


In zdaj pride na vrsto še tisto njamsi sladkanje. Hvala vsaki posebej, ki je na moj domači naslov poslala voščilnico po "polžji" pošti - nadvse ste me razveselile in mi polepšale moj dan. Hvala tudi za presenečenja, ki so se v nakaterih ovojnicah skrivala. HVALA!

Včeraj sem mojega sinka polovinka nahecala, da se je z mano igral žrebanje... in njegova izžrebanka je leycika. Čestitke. Prosim te samo, da mi na mail natasa.narobe.hisa@gmail.com pošlješ naslov, da bodo sladkarije prispele do tebe.


Komentarji

  1. Kako lep pingvinček. Zelo prikupen motiv!
    Čestitke nagrajenki!

    OdgovoriIzbriši
  2. oo kako prikupen pingvinček in barve so mi tudi zelo všeč :)
    Čestitke nagrajenki! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, res je potrebno malo in si spet lahko na snegu in med pingvini ;) Čestitke izžrebanki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii kako uživa v snegu. U pomlad na vratih, ti pa zimsko ustvarjalna, verjamem, da je bilo malce težko, vendar ti je odlično uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  5. So cute
    Thanks for playing with us at crafty sentiments
    Hugs
    Céline

    OdgovoriIzbriši
  6. o, krasna voščilnica je, taka lepa štampiljka in postavitev. in čestitke srečnici!

    OdgovoriIzbriši
  7. Adorable card Narobe. Thank you for playing along with our Challenge at Winter Wonderland. We would love to see you again … Anet DTx

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely card! Thank you for joining us at TTCRD!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je ljubka tvoja zasnežena voščilnica :-)...in kako je ljubek šele sinek :-)!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav lepa cestitka. Pingvincka si zelo lepo pobarvala. Hvala ker si sodelovala na nasem izzivu pri Come and Get It.

    OdgovoriIzbriši
  11. this is such a charming creation, love you design. Thanks for sharing with us at Come and Get It, hope to see your creations again. Barb

    OdgovoriIzbriši
  12. Wonderful card. I absolutely love your sweet penguin! Thank you very much for joining our challenge at Winter Wonderland.
    Hugs, Iwona

    OdgovoriIzbriši
  13. To pa je presenečenje :) Hvala, ter nastala je čudovita voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar