Gejša...

Že od nekdaj ljubim orientalsko tematiko in ta je ravno naročena za mojo gejšo. Pri barvanju odtisa sem uporabljala čisto navadne akvarelne barvice in se pač igrala. Igranje mi je bilo tako zelo všeč, da me je zagrabilo tudi gledanje filma "Gejša"... (včasih je dež kot naročen).

Voščilnico prijavljam na Julijski izziv Ustvarjalnega dotika - pobarvan odtis. Iz njihove trgovinice sem uporabila zdaj že legendarne osnove za voščilnice, rdeč papir, ki sem ga senčila kar z StazOn črno blazinico, ravno tako iz njihove trgovinice. Na voščilnici, sem pri rožicah uporabila tudi Liquid pearls, katere pažal ne najdem več v njihovi ponudbi.



Komentarji

  1. Lepotička v rdečem! Krasno pobarvan odtis! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo skombinirala, prav vse spominja na orient.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno sestavljena voščilnica. Tudi izbira barv, ji zelo paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi jaz ljubim orientalsko tematiko in tale mi je vrhunska!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar