Tresoča pomlad v jesen...

Zdaj bi se lahko že navadila, da se mi običajno dogaja, da tisti čas, ko naj bi bil namenjen izdelavi novoletnih voščilnic, jaz namenjam vsemu drugemu. Kar naprej sem nekaj delala, ko pa pogledam fotografije, pa se mi zdi, da nimam kaj za pokazati ali pa nič tematsko obarvanega... in potem bom spet lovila zadnje sekunde za novoletne voščilnice... pa še rekla sem si, da bo letos malce drugače.

No saj bo, ampak ta drugačnost bo povezana z drugimi odločitvami, ki so tesno povezane z mojim ustvarjanjem in seveda z družinskim življenjem...pa o tem kaj več kdaj drugič.

Čudno sem naštimana, saj me je tokrat odpeljalo v pomlad... vsaj barve, ki so se ujele v voščilnico so povsem pomladne. Je pač že tako, da je pomlad moj najljubši letni čas, čeprav sem pristaš tega, da ima vsak letni čas svoj čar. Voščilnici prijavljam na izziv As You Like it.

Voščilnici - tresočki sem izdelala za 30-i rojstni dan dveh prikupnih deklet. Uporabila sem Marinin napis Vse najboljše, žal tega napisa ni več v ponudbi, je pa veliko drugih. Voščilnico dajem na ogled v Razstavo vaših mojstrovin.

Uporabila sem tudi Tinine prekrasne listke, ki lepo dopolnijo in poživijo voščilnici. Voščilnici dajem na ogled v Galerijo meseca novembra.

Prijavljam pa ju tudi na:
- http://sweetstampsblog.blogspot.si/2015/11/november-anything-goes.html
- http://wordartwednesday.blogspot.si/2015/11/challenge-211-anything-goes.html






Komentarji

  1. Obe sta zelo lepi in tudi v tem je čar ustvarjanja, da nismo odvisni od letnih časov, ampak nas lahko domišljija ponese bilo kam. Za novoletne pa je tudi še čas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful cards. Lovely colours and leaf detail. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  3. This is SO sweet and you've really given this SO much color and sweet touches. Thanks so much for stopping by to share your talents with us. I am so grateful to have you play along in our challenges, and I would love to have you join us again real soon.
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    P.S. I have just become your newest blog follower, and I would really appreciate it if you would stop by my blog and become a new blog follower on my blog as well. I'd appreciate it. You can find my personal blog here:
    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar