Snežni venček...

Čisto me je obsedla tale vrvica in v tokratni seriji sem jo pobarvala z belo tempero, saj se mi zdi, da pride tako na natur podlagi lepše do izraza.
Na moje venčke sem že namontirala nešteto Tininih stvaritev, tokrat so tja popadale snežinke.

Ustvarjalni dotik ima tokrat izziv "Bel sneg", zato sem tudi ozadje poškropila z belo tempero. Želela sem ustvariti takšno zasneženo voščilnico in mislim, da mi je kar uspelo.

Iz ustvarjalnega dotika sem uporabila: kvadratno natur osnovo za voščilnice; napis "naj sneži" iz seta Naj bo sladko in srečno ter pavs papir.

Voščilnico prijavljam na izziv Ustvarjalnega dotika.




Komentarji

  1. Lepo si prepletla vse elemente in naredila zanimivo praznično voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč pošpricano ozadje, kombinacija belih in pavs snežink in pa seveda unikaten venček :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika! Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lepo in čestitam za naj izdelek na ustvarjalnem dotiku.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar